Засновниками львівського дизайну бюро «Hochy rayu» («Хочу раю») є два брата – Віталій і Юрій Кириліви, які працюють разом понад вісім років. Один з них, Юрій, розповів про бачення ідеального дизайну, поділився особистим рецептом їх професійного успіху і мріями.
Про професію й улюблену справу
Юра, чим ти керувався у виборі своєї професії?
– Одного разу настав момент, коли нам з братом Віталієм треба було визначитися, чим займати далі по життю. Ми почали аналізувати, чим ми взагалі займалися весь цей час – це було вигадування чогось, «розбирання» і «збирання» різних деталей. В результаті ми прийшли до висновку, що дизайн – це те, що об’єднує різні види діяльності, якими ми захоплювалися. Нам завжди хотілося вигадувати щось нове, оригінальне … Ось ми й зайнялися дизайном.
Опиши особливості твого стилю.
– Найголовніше для мене в дизайні – ідея (внутрішній сенс предмета, концепція), функціональність (щоб той чи інший предмет відповідав своєму призначенню, відповідав своїй функції) і естетика (щоб на предмет було приємно дивитися). Поєднання цих трьох компонентів робить мій дизайн таким, яким він є.
Чи є у тебе особистий рецепт професійного успіху?
– Це постійна тяга до роботи. Коли ти дійсно любиш те, чим займаєшся і готовий жертвувати заради, наприклад, дизайну, всім своїм вільним часом, рано чи пізно ти станеш професіоналом своєї справи. Я в цьому абсолютно впевнений.
Чи є проекти, які ти не реалізував, тому що не вистачає сміливості на них?
– На цей час немає. Поки нам вистачає сміливості на всі наші проекти.
Юра, а що ти відчуваєш після закінчення своїх проектів?
– Якщо чесно, все залежить від проекту. Іноді розумієш – могло бути й краще. Але в більшості випадків я задоволений результатом.
Про ДИЗАЙН-БЮРО «HOCHY RAYU»
Як народилася ідея назви вашого дизайн-бюро? – Назва «Hochy rayu» з’явилося у 2007 році. Ми спілкувалися з братом на різні теми … І я задав собі питання – де знаходиться найкраще місце ?! І сам собі відповів: в раю. Мені захотілося створити рай на землі. Відповідно, українською мовою це звучить як «хочу раю».
Основна мета вашого творчого колективу.
– Насправді, їх кілька. По-перше, створення реально якісного дизайну, заснованого на українських традиціях. Для нас це важливо! По-друге, організація функціонального інтер’єру, який відповідав би потребам людей. І по-третє, сама амбітна мета – популяризація нашого українського дизайну за кордоном. Хочу, щоб український дизайн «купувався» жителями інших країн.
Юра, оціни свою команду за допомогою прикметників.
– Ми – чесні, відкриті, креативні (напевно) і амбітні.
Про співпрацю з компанією Manezh
А ти пам’ятаєш, що відчував, коли працював надпроектом MANEZH?
– Звичайно пам’ятаю. Це незабутньо! Проект вашої компанії – це наш перший великий проект, в якому, до речі, ми робили все, що хотіли. Ми не були ні в чому обмежені: ні в фантазії, ні в матеріальних засобах, ні в часі … Ми пів року «відривалися»! І наші спільні зусилля дали хороший результат. MANEZH – наша гордість!
Про які результати ти говориш?
– Проект вашої компанії переміг у щорічному всеукраїнському архітектурному конкурсі «Інтер’єр року – 2011». Тим самим нам вдалося «увірватися» в коло українських архітекторів, хоча до цього нас мало хто знав. Проект вашої компанії став нашим вдалим стартом. Дякую за співпрацю!